Stap5: verspreiding van je animatie

Tijd om de vruchten te plukken van een sterke verspreidingsstrategie! Bij oplevering ontvang je alle varianten van je animatie voor de verschillende kanalen en doelgroepen. Nu kan je de zorgen dat je publiek de juiste positionering en call-to-action te zien krijgt.

native content - social ads - salesgesprek - website - Youtube preroll - events - beursstand - instagram GIF - nieuwsbrief animatie - POS - screens in je gebouw - televisie
native content - social ads - salesgesprek - website - Youtube preroll - events - beursstand - instagram GIF - nieuwsbrief animatie - POS - screens in je gebouw - televisie

Voor je homepage of specifieke landingspagina voorzien we een animatie die je pagina aanvult. Beurzen, schermen in het gebouw en Facebook advertenties moeten effectief zijn zonder voice-over stem. Als je een salesgesprek start met een animatie, dan is de toon gericht naar (B2B) prospects.

Stap 5: verspreiding van je animatie

Op je homepage

Om je animatie op je homepage of een landingspagina te tonen, raden we aan om via YouTube of Vimeo te passeren. Zo ben je zeker dat je video op alle toestellen mooi afspeelt. We hebben een paar YouTube tips liggen om te zorgen dat je video beter gevonden kan worden.

Stap 5: verspreiding van je animatie

Presentatie, sales en events

Je presentatie of verkoopsgesprek is sowieso met een knal gestart als een animatie je project visualiseert. Voor beurzen en events gaat de klank meestal verloren, dan kunnen we een animatie maken met kernwoorden in plaats van voice-over.

Stap 5: verspreiding van je animatie

Inbound marketing

Deel je animatie op sociale kanalen om interesse te wekken voor je website op twee manieren. Voor native content creëren we best een duidelijke meerwaarde via humor, design en emotie. Youtube of Facebook ads hebben een unieke of verrassende start.

Welk verhaal

kunnen we voor jou vertellen?

Gratis offerte aanvragen