Tof interview voor Ondernemen in antwerpen

Met een koffie zaten we 2 weken geleden gezellig in de zon bij Viggo’s op het plein. De sympathieke Eleonore interviewde mij voor Ondernemen In Antwerpen: waarom “neen” zeggen soms een goede zaak is, waarom het soms geen goed idee is om veel vragen aan een klant te stellen.

“Een Swörl-filmpje moet de vertaling zijn van hoe mijn klant zíjn klant wil benaderen. Dat komt niet altijd overeen met wat een manager of bedrijfsleider zelf te vertellen heeft. Het is mijn taak om dieper te graven naar wat de aandacht van een kijker écht kan grijpen. Soms moet je daarbij tegendraads durven zijn.”

Een interview voelt soms aan alsof je twee uur lang losse gedachten formuleert. Ik heb enorm veel respect voor schrijvers die een samenhangend verhaal kunnen maken op basis van zo’n content 🙂

“Als ik terugkijk, zijn er een paar dingen die ik liever eerder geweten had. Ik stelde vroeger veel te veel vragen aan klanten. Je moet geen twijfel zaaien, maar antwoorden geven. Ik heb geleerd om één voorstel te doen, als dat niet goed zit, dan sturen we bij.”

Dank aan Ondernemen In Antwerpen om ondernemers een platform te bieden!

–> Je kan het artikel online lezen.